Stroomlijn jouw recruitment proces met onze software

Onze recruitment software is online, zodat je vanaf iedere locatie in kan loggen. De software (die wij Cactus™ noemen) is zowel bestemd voor mkb-bedrijven als grotere organisaties, detachering-, werving & selectie- en uitzendbureaus.

Hoe het werkt

Onze recruitment software zorgt ervoor dat de kandidaat een geautomatiseerd traject doorloopt. De structuur van Cactus™ draagt bij aan een hogere productiviteit en soepelere samenwerking tussen de recruiters.

Nieuwe kandidaat!

Het begint met het toevoegen van een kandidaat in Cactus. Vul de persoonsgegevens en voorkeuren in. Wanneer de persoon is opgeslagen komt hij of zij terecht in de eerste fase.

Koppel een recruiter

Het koppelen van een recruiter aan de desbetreffende kandidaat zorgt voor een efficiënte manier van werken. Iedere recruiter vind de verantwoordelijkheden, cijfers en kandidaten in één overzicht.

Duidelijke fases

Doorloop bij iedere kandidaat dezelfde fases. Deze fases zijn eenvoudig af te stemmen op jouw organisatie, waardoor het proces vlekkeloos verloopt.

Contactmomenten

Bij iedere kandidaat kunnen meerdere collega’s taken uitvoeren. Door de contactmomenten zijn alle collega’s altijd op de hoogte van de laatste status.

Slagingskans

De recruiter hangt een percentage aan de slagingskans van de kandidaat. Deze slagingskans zorgt voor een effectievere tijdsindeling.

Online to-do lijsten

Maak taken aan en stel een recruiter verantwoordelijk. Hierdoor is de communicatie eenvoudig en is er een duidelijk overzicht van de te verrichten taken.

Documenten in de cloud

Plaats de documenten, in de database. De documenten blijven dus altijd gebonden aan de desbetreffende kandidaat en deze zijn eenvoudig terug te vinden.

Kandidaat aanbieden

Wanneer je een geschikte kandidaat klaar hebt, is het mogelijk om deze aan te bieden aan het team waar hij / zij gaat werken of aan externe klant*. Deze kan dan de gegevens, documenten en opmerkingen zien van de aangeboden kandidaat en beslissen of ze deze op gesprek willen laten komen.

* Klant-portaal alleen beschikbaar in ons plus pakket.

Analyseer en optimaliseer

Analyseer het trajectverloop van de kandidaten. Er komt met één druk op de knop een overzicht tevoorschijn waarmee de gemiddelde doorlooptijd van de kandidaten, het aantal inschrijvingen per onderdeel en per fase wordt berekend.

De voordelen van onze recruitment software

Op een rijtje.

b

Wij schalen mee

Richt de fases naar eigen keuze in. Iedere organisatie is anders. Daarom zorgen wij voor een recruitment tool die is ingericht zodat je zelf de totale regie hebt over de indeling.

AVG compliance

Aangezien er veel persoonsgegevens worden opgeslagen is deze software volledig veilig ingericht. Essentieel voor deze recruitment software.

Gegevens exporteren

Filter op de voorkeuren of de fase waarin de kandidaten zitten. Exporteer de gegevens en je hebt de juiste doelgroep in één bestand. Ideaal voor importeren naar Mailchimp bijvoorbeeld.

*Uit te schakelen in plus-pakket. Daar bieden wij een ingebouwde mailer aan, zo kun je vanuit één systeem al je mails verzenden.

i

Structuur

Voer de vragen in die noodzakelijk zijn tijdens een intake gesprek. Dit zorgt voor een vast template die structuur bied tijdens de intakegesprekken.

Mobiel vriendelijk

Onze recruitment software is te gebruiken via de mobiele telefoon. Hierdoor blijf je gemakkelijk op de hoogte van de ingevoerde taken en personen.

Altijd online

Uiteraard is deze recruitment tool te gebruiken met meerdere personen tegelijkertijd. Hierdoor ervaar je geen ongemak tijdens de bewerkingen.

Abonnementen die met je bedrijf mee groeien

Prijzen van onze recruitment software.

Start

3 beheerders

∞ Kandidaten

€199,- €150,- / maand

Groei

10 beheerders

∞ Kandidaten

€250,- €200,- / maand

Plus

∞ Beheerders

∞ Kandidaten

Klanten portaal

Mailers versturen

€280,- / maand

Klaar om jouw recruitment proces te digitaliseren en stroomlijnen?

Neem contact met ons op. We staan je graag te woord!