Wij zijn onderdeel van de Koraalgroup.

FAQ / Veelgestelde vragen

Over Korma

Wie is Korma?

Vanwege de intensieve samenwerking tussen Koraal PMS BV en Maral ICT is het welbekende Korma IT Solutions ontstaan. Met ons hechte team – bestaande uit 12 collega’s – doen wij onze uiterste best om de doelen van al onze klanten te realiseren. Voor meer informatie ga naar onze ”over ons” pagina 

Wie is Koraal Group?

Wij van Korma zijn onderdeel van Koraal Group. Kijk snel op de website van Koraal Group wat we nog meer allemaal doen.

Wat is de Heron planning app?

de Heron planning app die is gemaakt van de software van Korma wordt gebruikt door zowel werknemers als werkgevers. Dit handige planningsysteem kan geheel naar jouw wensen worden afgesteld. Wil je meer informatie over onze app of software?  Kijk op deze pagina of neem contact met ons op https://korma.nl/software/heron/

Systeem & Software

Regelen jullie de overstap vanuit ons huidige systeem?

We willen de overstap naar Korma zo makkelijk mogelijk maken en staan klaar om te helpen bij het importeren van jullie werkprocessen en gegevens uit andere systemen. Jullie inbreng in gestructureerde en logische data-aanlevering is hierbij cruciaal.

Bovendien bieden we uitgebreide trainingssessies aan, stellen we een implementatieplan op en voorzien we in gebruikershandleidingen om een soepele overgang te garanderen. We streven naar een vlotte samenwerking en staan paraat om jullie bij elke stap te ondersteunen.

Wie kan er allemaal inloggen via Korma?

dit bepaal je zelf. We hebben drie portalen opgezet: één voor de tussenpersoon, één voor de zorgprofessional en één voor de zorgvrager. Als tussenpersoon heb je volledige toegang tot alles, inclusief het bekijken, instellen, uitvoeren en corrigeren van informatie. Aan de andere kant hebben zorgprofessionals en zorgvragers alleen toegang tot wat jij specifiek instelt voor hen.

Hoe snel ontwikkeld de software zich?

Korma is altijd aan het streven naar de hoogst haalbare functionaliteiten, snelheid, stabiliteit, ergonomie & design.

Samen met onze klanten werken wij samen de beste ideeën uit die vervolgens door het team worden gebouwd. 

Er komen steeds nieuwe functionaliteit bij. Die bieden we altijd eerst ter goedkeuring bij jullie aan in een demo omgeving om door te testen. 

Op die manier updaten we alleen nieuwe functionaliteiten waar jullie direct mee aan het werk kunnen.

Kan mijn personeel makkelijk onboarden?

zeker wij kunnen een inschrijfknop aanmaken, hiermee kan jouw personeel onboarden en krijgen ze daarna persoonlijke inloggegevens. 

Financiën & betalingen

Moet ik gelijk betalen?

Nee, je betaald pas na de implementatie 

Is het mogelijk een demo te krijgen?

de verschillende demo’s die beschikbaar zijn:

Cactus RPO

Heron Workforce 

Octane VMS

Bij interesse neem contact met ons op

Documenten & Gegevens

Wat staat er in jullie privacyverklaring

Lees hier onze privacyverklaring

Staat je vraag er niet bij?

Of heb je liever direct contact? Geen probleem, neem contact met ons op! We staan voor je klaar.